Get Instant Quote

Applicazioni di stampa 3D

A stampa 3D (3DP) hè una tecnulugia di prototipazione rapida, cunnisciuta ancu com'è fabricazione additiva, chì hè una tecnulugia chì usa un schedariu di mudellu digitale cum'è a basa per a custruzzione di un ughjettu stampando strati per strati cù un materiale adesivu cum'è metallo in polvere o plastica.

A stampa 3D hè di solitu ottenuta aduprendu stampatori di materiale di tecnulugia digitale, spessu usati in a fabricazione di muffa, u disignu industriale è altri campi per creà mudelli, è dopu aduprate gradualmente in a fabricazione diretta di certi prudutti, ci sò stati parti stampati cù sta tecnulugia.A tecnulugia hà applicazioni in gioielli, calzature, design industriale, architettura, ingegneria è custruzzione (AEC), industria automobilistica, aerospaziale, dentale è medica, educazione, GIS, ingegneria civile, armi di focu è altri campi.

I vantaghji di a stampa 3D sò:

1. Spaziu di cuncepimentu illimitatu, l'imprese 3D ponu sfondà e tecniche di fabricazione tradiziunali è apre un spaziu di cuncepimentu enormu.

2. Nisun costu supplementu per a fabricazione di articuli cumplessi.

3. Nisuna assemblea hè necessariu, eliminendu a necessità di assemblea è accurtà a supply chain, chì risparmia u travagliu è i costi di trasportu.

4. A diversificazione di u produttu ùn aumenta micca i costi.

5. Manufacturing Zero-skill.E stampanti 3D ponu uttene diverse struzzioni da i documenti di cuncepimentu, chì necessitanu menu cumpetenze operative cà e macchine di stampaggio a iniezione.

6. Zero time delivery.

7. Meno scarti derivati.

8. Unlimited cumminazzioni di materiali.

9. A fabricazione mobile senza spaziu.

10. Replicazione solida precisa, etc.


Tempu di Postu: Dec-16-2022