Get Instant Quote

Personalizazione prufessiunale di stampi in FCE

FCE hè una sucietà specializata in a fabricazione di stampi per iniezione d'alta precisione, impegnata in a fabricazione di stampi medichi, di dui culori, è di scatula ultra-sottile in-mold.Cum'è u sviluppu è a fabricazione di stampi per l'apparecchi domestici, i pezzi d'auto è i bisogni di ogni ghjornu.A cumpagnia hà un gruppu di diseggiani high-tech cù una ricca sperienza in u sviluppu di muffa è u persunale di fabricazione qualificata, chì ci furnisce un valore di riferimentu favurevule per a produzzione di diversi tipi di stampi di plastica è a pruduzzione di stampi per iniezione, è assicurà a qualità è a qualità di stampi di alta qualità.Velocità di produzzione efficiente.

Taizhou Huangyan Aorui Mold Co., Ltd. produce principalmente stampi per iniezione di e seguenti categurie:
1- Serie di stampi di dui culori: muffa di tazza di dui culori, muffa di tazza di dui culori, muffa di manicu bicolore di cuteddu, etc.
2- Serie di stampi à pareti sottili: muffa di scatula per imballaggi alimentari, muffa di vasi di fiori dispunibuli, muffa di scatula di gelato, muffa di scatula di furmagliu, etc.
3- Serie di stampi per l'etichettatura in-mold: stampu per secchi di pittura è stampi per etichettatura in stampi per coperchi di bucket di pittura, scatula per imballaggi alimentari è stampi per coperchi, stampi per etichettatura in sedia in-mold, etc.
4- Serie di stampi di trasportu: muffa di scatula di fattura di verdura, muffa di scatula di turnover di birra, muffa di scatula di cola, grande muffa di vassoi di plastica, muffa di scatula d'arnesi, etc.
5- Serie di stampi per i bisogni di ogni ghjornu: stampi di utensili di cucina, stampi di tavulinu, stampi di sedie, stampi di basura, stampi di taburete, etc.
6- Serie di stampi di imballaggio: muffa di preforma di bottiglia in PET, muffa di coperchio, muffa di scatula per imballaggi alimentari, etc.
7- Serie di stampi per raccordi di tubi: stampi per raccordi per tubi in PVC, stampi per raccordi per tubi PPR, stampi per raccordi per tubi in PP ecc.
8- Serie di stampi per l'apparecchi domestici: stampi per accessori per frigoriferi, stampi per accessori per lavatrici, stampi per accessori per l'aria condizionata, etc.

Pagate i nostri sforzi è presentate i nostri stampi squisiti è di alta qualità per voi.Scegliteci è aduprà a nostra tecnulugia prufessiunale per aghjunghje a nostra forza à u sviluppu di a vostra impresa.Vi daremu u sviluppu di muffa per i vostri prudutti.u vostru costu.Accorciate u vostru ciclu di produzzione è mette i vostri prudutti à u mercatu prima di u calendariu!Credu chì a vostra attività serà più pruspera sottu a nostra cooperazione!


Tempu di Postu: Aug-29-2022